Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.05.2013 15:15 - Когато ослепееш за малките неща
Автор: m101 Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 333 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 08.05.2013 15:41


    8 май. Ден като всички останали. С нищо по - различен - малко мрачен и студен, но иначе приятен. Почти за всички. Когато човек е горе - долу, еднообразието го кара да си мисли, че всички е нормално, ок. Нали си спомняте за думите "затишие преди буря"?! И в тази ситуация е така, защото безразличието към малките неща в ежедневието води до слепотата да не виждаме големите. Тогава идва момента, в който се случва нещо. В повечето случаи това нещо е неприятно. Просто защото хубавите неща са по - малко ценени. Не защото не са достатъчно хубави, а защото сме забравили да им се радваме. Защото всичко си е ОК, защото сме ги приели за даденост. Кога за последно сме забелязали свежия пролетен дъжд, миризмата на прясно окосена трева, усмивката на човек, който не познаваме). Те се губят в сивотата на това ОК. И когато настъпи такъв момент е трудно. Хората си казват край - бях щастлив/а, а сега всичко се разпада. Още по - трудно е за хората, обичащи постоянството.
       Такъв бях и аз. Постоянен. По - скоро посредствен. Приел редовния отговор на въпроса "Как си, какво става с теб" да е безразличния "Ами ок съм". Тук проблема е да разбереш какво се случва. А това не винаги е лесно. Не е лесно, защото се случват неща, които променят ценностите ти (или по - скоро ги трансформират). А това кара хората да се съмняват и страхуват. И това може да лиши всеки от нещата към които се стреми. Ако преди 3 месеца ме бяхте попитали за времето щях да кажа отвратително - мрачно, сиво и студено. Сега е по - различно. Поне ми се иска да вярвам, че е така. Да мрачно е, но не е прекалено топло, да прохладно е, но е приятно, да - вали, но дъждът е прекрасен.
        Изгубих много. Поне така мислех в началото. Оказа се, че пак съм грешал. След всичко, поне намерих себе си. Уча се да се доверявам повече на себе си и да бъда по обективен към света около мен. Да съм справедлив спрямо себе си. И  да се боря с това, да се чувствам виновен, че съм изгубил нещо, заради което съм бил ОК, а съм си мислел, че съм бил щастлив.
        Всеки трябва да се стреми да бъде щастлив - това, което човек прави може да е правилно за едни, да е грешно за други. Важното е да те прави щастлив, защото живота е твърде кратък за да живеем и ден по начин, който не е за нас.
          И колкото и да е трудно трябва да убедим самите себе си, че нещата които са ни се случили са вече в миналото и щом са там си има причина за това. И дори и да е трудно не трябва да се обръщаме назад.


Тагове:   щастие,   живот,   еднообразие,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: m101
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 7110
Постинги: 2
Коментари: 0
Гласове: 0
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031